piektdiena, 2009. gada 27. februāris

BEIDZOT VARU DOTIES UZ AUSTRUMIEM



Sveiki miljie!


Sintija atrakstija par situaciju Latvija - ka katru dienu gandriz 1000 cilveku zaude darbu. Man sirds luzt to dzirdot. Tai pat laika zinu, ka risinajums ir patiesam pazemoties Dieva prieksa, nakt kopa baznicas, majas un lugt! Dievs ir Dievs, kas atbild uz lugsanam! Tikai vai mes pazemojamies Vina prieksa, vai meklejam Vina gribu, vai dzenamies pec Vina valstibas? Smagi man, bet ari seit Uganda es ludzu par jums!

Beidzot esmu gatava doties uz austrumiem! Sodien sanemu specialu atlauju (uz so atlauju gaidiju divas nedelas, varat redzet attelu no manas pases :) ), ka varu uztureties Uganda lidz 25. maijam, pec tam uzturesanas atlauja atkal japagarina. Tas man izmaksaja 90 000 UGX (30 LS) un vel apmeram 10 000 UGX (3.30Ls), ko iztereju transportam uz turieni braukajot neskaitamas reizes. Kad runajos ar citiem baltajiem cilvekiem, vini saka, ka Dievs ir darijis brinumu, jo cotiem tik atri sadas atlaujas dabut neizdodas. SLAVA DIEVAM!


Ritdien dodos jau uz Mayuge un tad uz Bugiri, kur kadu laiku ari dzivosu. Iedomajos, ka nebutu par sliktu jus informet, kur dzivosu:
Es dzivosu seit:Pastor Ojambo Micheal+256753151346Bugiri district, Buyinja country, Banda Sub-country, Buchumba Parish, Busuma Village
Bet sadarbosos ari ar so macitaju:Pastor Masiga Josephat+256753294186Bugiri District, Counrty- Buyinja,Sub-country Banda; Parish Bwoya, Village Bukeda, Church: Lutolo pastormasiga@yahoo.com
Amerikaniete, kura dzivo un kalpo netalu no musu brala Maika:ACM MinistriesHeeding the CryAurora CastilloPO. Box. 642018 Kenner, LA 70064PO Box. 4248 Kampala, +256782367028 amailto:aurora@acmministries.net http://www.acmministries.net/

Man izdevas atrast organizaciju: NEW LIFE MINISTRIES (Latvija pazistama ar nosaukumu Agape), kura ir iztulkojusi Jezus filmu pec Lukas evangelija Ugandas vietejas valodas. Iegadajos tris kasetes - vienu anglu valoda, otru luganda un treso svahili. Bugiri rajona vietejie cilveki runa galvenokart lusamja, bet saja valoda filma vel nav iztulkota un vini iedrosinaja, ka vietejie vares saprast ari luganda, jo valodas ir mazliet lidzigas. Turklat vel Dievs mani saveda kopa ar Amerikanu misionari Auroru, kura dzivo 10 minusu gajiena no vietas, kur ari es dzivoju, izradas - vinai ir projektors un generators un skanu sistema, ta ka mes sis filmas varesim vietejos ciemos paradit. Tagad tikai ludzam Dievam gudribu, lai pietiek gudribas ka visu noorganizet, ka sadarbioties ar vietejiem macitajiem, lai tie cilveki, kuri atgriezas pie Kristus, ari butu kads, kas vinu vada talak garigaja izaugsme. Vel si organizacija iedeva ari Jana evangeliju luganda valoda un es iegadajos bukletus, kuri stasta par cetriem garigajiem likumiem un Sv. Gara piepilditu dzivi - tie ir viegla valoda, ar zimejumiem :) Sie bukleti ir vieteja valoda lusamja, dazi ir ari luganda un anglu valoda.

Tad vel macitajs Rinalds Grants man atsutija kontaktus no Alfas kursa nacionala koordinatora Uganda Maxwela : man izdevas ar vinu satikties - loti pazemigs, pretimnakoss jauns puisis, pieder anglikanu baznicai. PAstastiju, ka Latvija kalpoju ar Alfas kursu un labprat meginatu palidzet macitajiem to iedzivinat seit. Izradas, dazas vietas alfa notiek un pat cietumos un universtitates. Citur iet grutak. Ari musu biskaps Dzerals ir izgajis Alfas apmacibu, bet vina draudze Alfa kurs ir noticis tikai vienu reizi. Tad nu es iegadajos ar Alfas kursa rokasgramatas, ar domu - ja nu Ugandas austrumos musm izdodas kopa ar vietejiem macitajiem tadu noorganizet un apmacit, ka vini to varetu darit pasi - tas viss Dieva rokas!

Artis Druvietis man atsutija dazadus materialus par majas grupam. Tad nu izprinteju (kaut printesana seit ir salidzinosi darga) un loti ceru, ka izdosies kadas no jau esosajam majas grupam stiprinat un ja Dievs svetis -izveidot jaunas.

Satikos ari seit Kampala ar Maiku, kura gimene mani uznems Ugandas autrumos. Sobrid izskatas, ka es varetu tur pavadit visu martu un lielako dalu aprila - bet tas viss ir Dieva rokas! Izrunajam, ka es tiesam negribu nekadus ipasus apstaklus, bet es gribu but viena no viniem un pats galvenais - esmu noilgojusies kalpot cilvekiem: iet no majas uz maju un liecinat par Kristu. Maiks kluva loti priecigs to dzirdet. Vietejie macitaji no Bugiri un Busijas rajoniem zvana man laiku pa laikam un saka, ka loti ilgojas mani redzet atkal, vini grib rikot ari kadas konferences - gan sievietem, gan jauniesiem, bet tas viss sobrid Dieva rokas! Ar macitaju Dzosafatu gribejam ari apciemot salas un paradit tur Jezus filmu, jo salas cilveki ir loti nabadzigi un izplatits ir alkoholisms, vini ir daudzi bez ceribas, bet ari par to vel ir jaludz.

Ta nu izskatas, kas dosos uz austrumiem ar trim somam :)

Kapec rakstu visus sos planus - tapec ka man nav ne jausmas, vai pat 1% no si visa ir nepieciesams istenot, par to ir jaludz, lai Dievs atklaj SAVU PLANU kads VINAM IR PRIEKS SIS TAUTAS un lai mes varam saredzet, kapec mes latviesi, esam seit VINA AICINATI :)

Nobeiguma tikai varu teikt, ka Dievs strada pie manas sirds, par ko esmu prieciga un pateiciga un katru Dienu arvien vairak priecajos un patiecos, ka varu but mazs ierocis Vina specigajas un varenajas rokas! :)

Esiet ari jus svetiti !

4 komentāri:

  1. Paldies miljaa Aijinja par visu izsmeljosho informaaciju, tieshaam patiikami dzirdeet kaa Dievs tevi vada un visu kaarto.... Mes ludzam par tevi visur, paldies ari par tavaam lugshanaam, kas latvijai ir ljoti nepiecieshamas...

    AtbildētDzēst
  2. Beidzot atradu adresi,kur par tevi un tavām gaitām var izlasīt.Man liels prieks par tevi,ka tevi vada Dievs,Paldies ka aizlūdz arī par mums Latvijā!Ilva ar ģimeni!

    AtbildētDzēst
  3. Sveika Aij! Paldies tiesham par skaisto izklastu! Mes ludzam par tevi! Shonedelj ari Kandavas draudze aizskaitija 300 Ls. Tavai masinjai jau teicu, ka tas ir uz visu Tavu laiku. Ja sanak - padod zinju ari ka ir ar naudinjam - vai viss oki! Lugsim par visam aktivitatem un lai Dievs ir zjeligs visa, ko dari! Esi svetita!!! Raimonds M.

    AtbildētDzēst
  4. Man tev tāds šobrīd Āfrikai neaktuāls sveiciens: bučas 8-tajā martā :) Siņča

    AtbildētDzēst