otrdiena, 2009. gada 17. februāris

Par pagajuso sestdienu un svetdienu..

Vakar paliku pie ta, ka sestdien atgriezamies Kampala. Cels bija gars un nogurdinos - sakuma jabrauc ar mocisiem 50 minutes, tad ar businu 5 stundas, tad atkal ar mociti un tad atkal ar businu - vakara ap astoniem sasniedzam majas. Prieks bija satikties ar parejo komandu, lidz velai naktij runajam par nedela piedzivoto.
Svetdien Artis kalpoja biskapa draudze, savukart es, Ilze un Janis - mes tikamies ar vacieti Reginu, kura seit jau kalpo astonus gadus. Tiksanas bija jauka, bijam dievkalpojuma un es patiesi sajutu atvieglojumu, ka vienu svetdienu var nekalpot bet vienkari aiziet uz baznicu. Bijam John Mulindes draudze (macitajs, kurs mus iedvesmoja Africamp konference), bet pec tam paedam kopa pusdienas. Regina ir misionare, palidz puisiem no graustu rajoniem, sarunajam, ka so ceturtdien es aizbrauksu lidz vinas vietai un pamacisos vinas kalposanu. Svetdienas pecpusdiena mums ar Arti un ievu bija loti nopietna saruna ar biskapu, jo vins prasija naudu edienam, bet bija izlietojis aizmuguriski ari citiem merkiem: vienubridi jau likas, ka musu sadarbiba partruks, bet Dievs bija zeligs, ka tiesam biskaps nozeloja un izstastija kam nepareizi terejis naudu un par to tiesam prieks! Velak biskaps atsutis mums atskaiti par to, ka musu ziedota nauda tika izlietota.
Svetdienas vakara vel ilgi es un Artis runajamies par lietam, ko mes abi redzam ka svarigas kuru del Dievs mani seit ir aicinajis...bet par to vel daudz ir jaludz. Izmantoju ari izdevibu, kad abiem mums gadijas brivs bridis un aizgaju pie Arta uz greksudzi. Loti svetigi, sanemu atbrivosanu no kadam lietam, ko Svetais Gars man bija uzradijis.
Mils paldies par jusu aizlugsanam! Veljoprojam esmu parliecinata, ka caur so misiju Dievs vispirmamkartam grib mainit mani, lai varu patiesi kalpot citiem. Tapec briziem gadas gruti brizi. Ari sobrid - saasinajusies ir lidz galam neizarsteta slimiba - vegetativa distonija - lidz ar to ir nemiers, drebuli un sirsdarbibas traucejumi - tas nav viegli. Tapec, ludzu, ipasi sonedelj paturiet aizlugsanas manu veselibu. Ticu, ka ari si lieta ir sobrid saasinajusies, lai Dievs varetu no tas pilnigi dziedinat un es varetu mierigi kalpot.
Svetigu jums so nedelu! Ludzu ari par jums un par Latviju.
Aija

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru