piektdiena, 2009. gada 2. janvāris

Kāpēc doties misijā uz Āfriku?

Dažkārt liekas grūti saprotams jautājums: kāpēc gan kādam būtu jādodas uz Āfriku, lai tur liecinātu par Kristu, ja mums apkārt ir tik daudz cilvēku, kuri vēl joprojām nezina par Kristu, Viņa nāvi, augšāmcelšanos un neizsmeļamām brīnišķīgām attiecībām ar Tēvu, ko šī krusta nāve mums dāvā.

Apustuļu darbu grāmatā 1:8 mēs lasām Jēzus vārdus mācekļiem, pirms Viņš tiek uzņemts debesīs: „Bet jūs dabūsit spēku, kad Svētais Gars būs nācis pār jums, un būsit Mani liecinieki kā Jeruzālemē, tā visā Jūdejā un Samarijā un līdz pašam pasaules galam." Dieva plāns ir, ka mīlestībā uz savu tuvāko nesam liecību par Kristu ne tikai savā pilsētā, valstī, kaimiņvalstī, bet līdz pašam pasaules galam. Kāpēc uz Ugandu? Pagājušajā gadā, dzīvojot trīs nedēļas kopā ar vietējiem ļaudīm redzējām, ka baltas ādas krāsa cilvēkus vietējie uzskata par kaut ko ļoti īpašu, vērtē ļoti augtu. Balto cilvēku sacītajiem vārdiem ir liela nozīme, it īpaši, ja šie baltie cilvēki pazemojas un mīlestībā ir gatavi dzīvot kopā ar viņiem, mīlestībā dalīties un ēst pie viena galda ar viņiem. Pagājušajā gadā pēc mūsu ciemošanās kopā ar bīskapu Džeraldu šajos mazajos ciemos, kur viņi savā vidū ļoti ilgu laiku nebija redzējuši baltos cilvēkus, izveidojās divas jaunas kristīgas draudzes. Dievs ir licis manā sirdī aicinājumu doties uz Ugandu, dzīvot pie šiem cilvēkiem, lai ar savu klātbūtni, darbiem, vārdiem un lūgšanām varētu nest liecību par Kristus mīlestību, īpaši mēģinot aizsniegt cilvēkus, kuri ir vēl ārpus draudzes. Dievs ir arī svētījis un sakārtojis apstākļus, lai es varētu turp doties. Bet šis nav tikai mans personīgais aicinājums, jo arī tevi Jēzus ir aicinājies iet un darīt par mācekļiem ļaudis līdz pašam pasaules galam. Esi aicināts iesaistīties misijā Ugandā! Kā tu vari būt līdzdalīgs? - šīs ir dažas no idejām, kā tu vari iesaistīties:

Tu esi aicināts lūgt. Par šo misiju, par mani, par bīskapu Džeraldu, par vietējām draudzēm, par konkrētiem cilvēkiem. Tu vari norādīt savu e-pasta adresi un katru nedēļu saņemt īsu vēstuli ar jaunumiem un aizlūgšanu vajadzībām

Tu esi aicināts ziedot. Lai ikdienā nopirktu sev ēdienu, samaksātu par piekļuvi internetam un iegādātos kādas ikdienā nepieciešamas saimniecības lietas, katru mēnesi man nepieciešami kā minimums 150Ls. Papildus ir vēl transporta izdevumi, lai nokļūtu līdz mazajiem ciemiem vai centrālajam galvaspilsētas rajonam. Es ļoti vēlētos, ja arī varētu palīdzēt konkrēti kādiem cilvēkiem viņu izmisumā ar nelielu ziedojumu. Esi aicināts iesaistīties šajā kalpošanā ziedojot nelielu naudas summu! Ja vēlies uzzināt konkrētāk kā ziedot – komentāros norādi savu e-pasta adresi.




4 komentāri:

  1. Sveika, Aija! Pirms dodies prom, noteikti Tev ieteiktu noskatīties filmu "Asiņainais dimants" ("Blood Diamond", 2006, ar Leonardo DiCaprio galvenajā lomā). Šajā filmā ļoti spilgti parādīta ikdienas dzīve Āfrikā. Pati esmu šo filmu noskatījusies vairākkārt, jo caur šo filmu ļoti labi saprotu, cik atšķirīgās pasaulēs mēs dzīvojam un ko nozīmē cilvēka dzīvība. Negribu Tevi baidīt, jo zinu, ka Dievs ir ar Tevi un svētīs Tavu misijas darbu. Starp citu, pati šo filmu noskatījos pavisam drīz pēc atgriešanās no Āfrikas. Ja būtu redzējusi pirms tam, grūti teikt vai būtu gatava turp braukt. Lai Dievs Tevi svētī visos Tavos ceļos :)

    AtbildētDzēst
  2. Paldies!Jau pagājušogad pirms braucu uz Ugandu draugi mani draugi ieteica šo filmu noskatīties un tas mani vēl jo vairāk iedvesmoja uz Ugandu braukt! :)
    Liel paldies par komentāru! Iesaku šo filmu arī citiem :)

    AtbildētDzēst
  3. Sveiki Aija! Mani sauc Oskars un esmu arī sajutis aicinājumu doties misijās uz šo kontinentu, īstenībā jūtu šo aicinājumu jau 3 gadus. Bet diemžēl neesmu vēl atradis iespējas kā to izdarīt. Varbūt tu vari man palīdzēt. Noteikti lūgšos par tevi un par tavu misiju, Lai Dievs svētī, vada un pasargā!!!
    oskarsam@inbox.lv

    AtbildētDzēst
  4. Sveika, Aija! :)
    Es ticu, ka ari mani Dievs aicina misija uz Afriku. Es neesmu vel sanemusi, konkreti, uz kurieni tiesi, bet nevelos vnk gaidit rokas klepi salikusi. Man patika Tavs domu gajiens apraksta, jutu, ka tas ir apmeram tas kalposanas virziens, kura es varetu iet, dodoties uz so kontinentu.
    Sobrid fiziski neesmu gatava nekur doties, jo japabeidz pedejais kurss Muzikas akademija un jasapelna kada naudina.., bet lidz si gada beigam jau velos jau but tur..
    Lidz tam labprat atbalstitu ar lugsanam..Mans e mails: jolant_a@hotmail.com
    Lai Dievs sveti!

    AtbildētDzēst